Migrando

OUUUUuuuu

Bueno, pois facía tempo que sabía o da "versión beta" de blogger mais como non me deixaba loguearme co nick 'normal' pois non podia chafullar nelo; por unha casualidade puiden probar as características novas ó tempo de axudar a unha amizade e de seguido coidei que ten características positivas mais aló da interface mais gráfica que evita (se queres) que teñas que lidar con código por ningures.

O das Etiquetas é do que mais me gusta; sempre o botei de menos, ainda mais: tentei poñelas via Technotary mais resultabame algo complexo e abandoei a idea. Quedo coa dúbida de si funcionara todo o código engadido que teño (fotografias de galicia, chuza...) e si non se perdería o arquivo; mais xa "migrei" á nova versión (deixou de ser beta esta semana); levoulle un bó rato así que confío en que todo estexa en orde.

Agora teño pouco tempo para me organizar 'mentalmente' pois coido que o principal no tema das etiquetas é que non se cree unha "nube" moi grande, mais tampouco demasiado pequena; pois unha resultaría inmanexable i a outra perdería o valor da clasificación para as percuras (tanto dende dentro do blog como dende fora) teño que mirar no tutorial si o blog ten "etiquetas própias" para evitar duplicalas nas entradas.

Revisarei tamén as opcions porque coido que os feeds estan mellorados mais non lembro ben.

Sorte para os que xoguedes a lotería que a min xa me tocou.

No hay comentarios: