Vai de blogs...

OUUUUuuuu..

Dende que escomencei este tema da bitácora teño ido probando todo o que vou atopando para complementar ou apoiar o que expreso: Os diversos formatos e cores do texto, Os enlaces, as imaxes, as animacions, os vídeos... Tamén me apuntei ás 'oportunidades' da rede engadindo a casilla de percura de google e os anúncios de google adsense... Na mesma liña, e para facilita-lo seguemento do blog, puxen os enlaces da RSS (os cabezallos das entradas) e o agregador para MyYahoo.

Agora estou a ver que ainda estou demasido curto; Por unha banda vou emprender o traballo para conquerir que poidades escoitar música (selecionada por min) na mentres navegades no meu blog como acontece en Calidonia.

Pola outra estou a pescudar no xa moi descrito fenómeno do Egoblogging. I é que os que nos expomos nestes escaparates soemos engadir links a él dende moi diversos sitios pode que para reforzar o que dicimos mais tamén para difundi-la existéncia da nosa bitácora; Kandpalleiro acada 6507 "Egopuntos" acadando o calificativo de "Prosaico".

Logo, un pode coidar que o que fai ten algún valor "crematistico" e xurden sistemas coma este que che calcula...


O meublog Vale $564.54.
Canto vale o meu blog?



¿pouco?, ¿moito?... tanto me ten é só un exemplo do que se está a facer ó redor de esto. Polo que poida pasar eu tamén fixen cun código IBSN

No hay comentarios: