Esta fin de seman mentras nos preparabamos para a Sam Martiño 2005 correuse na comarca de Monterrei outra proba moi diferente... A elección da executiva local PPera seguindo o modelo clásico neles: Candidatura única, amplo respaldo (>90%), preseza do presbote inmediatamente superior, declaracions altisoantes e valeiras... ou non. Baltar foi bastante explicito (tal vez sin querer), "mentres conte co apoio da militancia, que é soberana, conta co meu". Tantos anos na politica para non saber que as frases son como calcetins e que é doado darlle a volta?: "Se non fose polo que é...mandabao a tomar Xlo Q". A guerra interna quedou patente no troco de nomes na executiva da que saiu Albertito; mais, o máis interesante protagorizouno Rolan facendo un recurso contra o proceso pois segundo este recurso en Verín só son afiliados ó PPdG ¡9 persoas! i é que o resto non paga as cuotas e foi carrexado a votar. O tema ven a conto pola proximidade da elección de compromisarios para a sucesión de Fraguestein na que, parvo de min, non caera eu que estando tan afeitos a estas prácticas as aplicarían con disciplina militar neste aparente suicidio.
Digo o de aparente suicidio porque; mentras a prensa seria destaca como un paradoxo a presentación de ate 4 candidaturas, as enquisas mostranse contradictorias facendo ver que os enquisasdos contan con que gañará PPfontes mais que o convinte para o PPdG sería a victoria de Barreiro ou Feijoo.
Das declaracions destes días quédome coas de Cuiña falando de ter "capacidade de negociar" e de "pactar un goberno de coalición" (¿aviso a navegantes?) e as de PapiBaltar dicindo que o recurso a ameaza de ruptura non é valido i que él o rexeita; ¡¡¡él o rexeita!!!. Este ten menos memoria que un peixe sapo.
La laicidad explicada a los niños
É o título dun interesante artigo de opinión de Fernando Savater publicado no diario el pais no que fai un repaso do concepto "laico" comparado co de "aconfesional" e a confusión que quere introduci-la igrexa co de "ateo".
Todo elo con respecto á educación...
Una cosa es la instrucción religiosa o ideológica que cada cual pueda dar a sus vástagos siempre que no vaya contra leyes y principios constitucionales, otra el contenido del temario escolar que el Estado debe garantizar con su presupuesto que se enseñe a todos los niños y adolescentes. Si en otros campos, como el mencionado de las festividades, hay que manejarse flexiblemente entre lo tradicional, lo cultural y lo legalmente instituido, en el terreno escolar hay que ser preciso estableciendo las demarcaciones y distinguiendo entre los centros escolares (que pueden ser públicos, concertados o privados) y la enseñanza misma ofrecida en cualquiera de ellos, cuyo contenido de interés público debe estar siempre asegurado y garantizado para todos.
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